منوی دسته بندی

خوشنویسان همدانی برگزیده و شایسته ی تقدیر هفتمین جشنواره ملی خوشنویسی وقف شدند.

علی سلطانی از همدان به عنوان یکی از برگزیدگان خط ثلث ، و مصطفی تاجیان هم به عنوان شایسته تقدیر این جشنواره ی ملی معرفی شدند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: اسامی برگزیدگان جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در رشته خوشنویسی که توسط این اداره کل در استان قزوین برگزار شده بود، اعلام شد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قزوین یکی از استان های باسابقه در زمینه خوشنویسی به حساب می آید و از این استان به عنوان پایتخت خوشنویسی در ایران یاد می شود که نشان دهنده جایگاه مهم آن در کشور است.

وی افزود: براساس همین ویژگی مردم استان قزوین امسال میزبانی جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در رشته خوشنویسی به این استان سپرده شد و خوشبختانه با استقبال خوب هنرمندان کشور همراه شد.

این مسوول گفت: با توجه به رویکرد وقف برای جذب مخاطبان و هنرمندان در این عرصه امسال ۶۲۰ اثر به این جشنواره ارسال شده و داوری آن از عید فطر امسال برگزار شده و نفرات برگزیده هم معرفی شدند.

 

مجیدی اضافه کرد: براساس اعلام هیئت داوران در بخش نستعلیق” احمد احمدی، حمید احمدی، پیمان سادات نژاد، محمد جواد شکوهی فر، علی خیری، حبیب آبادی و مصطفی عابدینی ” به عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی اظهار داشت: در این بخش ” حامد فقیهی، سید علی حسینی کانی نیاز، سید رسول آقا میری، نیما الیکائی لاشکی، اصغر محمدی البرزی و مصطفی تاجیان ” شایسته تقدیر شدند.

این مسوول گفت: در بخش شکسته نستعلیق ” شهرام روحی، امیر دانش مراغی، حمید رضا خدا کرمی، ایمان وکیلی مطلق و مریم ذوالقدر ” به عنوان برگزیده و” داریوش تازش، مهران رحیمی، مجتبی رحم دار، فاطمه کاظمی و شهربانو نجفی ” شایسته تقدیر شدند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: در بخش نسخ و ثلث نیز ” طیبه رمضانی کهنکی، نصیر کوثری، علی سلطانی، محمد قیاسی تبریزی، محمد بازیار و محمد گودرزی ” برگزیده و ” لیلا مژدگانلو، مرضیه مکارم، محمد پور قلی زاده و حمید میکانیک ” شایسته تقدیر شدند.