منوی دسته بندی

خوشنویس همدانی در جشنواره ی ملی خوشنویسی شهید مداحی پور جنوب کرمان خوش درخشید

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بیش از 60 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی خوشنویسی  شهید هوشنگ مداحی پور جنوب کرمان ارسال شده که از این تعداد12 برگزیده توسط هیئت داوران معرفی شدند. 
حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هدف اصلی این جشنواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: همچنین ادای دین به ساحت مقدس شهید مداحی پور و پاسداشت  یاد و نام این شهید بزرگواراست که سالیان سال در حوزه فرهنگ و هنر این منطقه تلاش کردند.
وی با بیان اینکه امسال بخش ویژه ای با نام حاج قاسم سلیمانی در جشنواره ملی خوشنویسی شهید مداحی پور در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: دراختتامیه این جشنواره نیز کتاب جشنواره اول منتشر و سپس در سراسر کشور توزیع می شود.
 
اسحاقی با اشاره به اعلام اسامی برگزیدگان نهایی، افزود: در بخش خط نستعلیق سید علی رضا مطلبی، مصطفی عابدینی، محمد جواد شکوهی،  دربخش خط شکسته امیر دانش مراغی،  محمد رضا مومنی، زهرا تیموری  و در بخش خط نسخ مجید سعید کافی، محمد پور قلی زاده، مینا نور مندی و در بخش ثلث علی سلطانی از همدان ، طیبه رمضانی و حسین نوروزی به ترتیب نفرات برتر اول تا سوم معرفی شدند.
 
وی گفت: جوایز آثار برگزیده در تمامی خطوط به ترتیب نفر اول 30 میلیون ریال، نفر دوم 25 میلیون ریال و نفر سوم 20 میلیون ریال اهدا می شود.
اسحاقی عنوان کرد: همچنین جوایز بخش شرکت کنندگان دوره خوش و عالی در هر رشته لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال اهدا می شود.
گفتنی است، این جشنواره چندین مرتبه به دلیل شرایط کرونا به تعویق افتاده است و ان شاالله با بهتر شدن وضعیت منطقه اختتامیه جشنواره برگزار می شود.
اثر ارائه شده توسط جناب آقای سلطانی در دومین جشنواره ملی شهید مداحی پور که رتبه ی اول خط ثلث را کسب نمودند